Dålig dag

Är det måndag eller är det måndag..... det har varit en jobbig och dryg dag på jobbet, har inte känt mig på formen och det gjorde inte saken bättre när jag tänkte vara snäll mot min kollega och slänga kompost påsen då jag ändå var på väg hem. Innan jag hunnit ut gick påsen sönder och allt innehåll(mat rester) for ut på golvet!!!
Mina ord löd -  J*vla he*vete!!!! Det var bara att städa upp allt och torka rent, jag kan lova att jag var rätt irriterad.


Hoppas på en bättre kväll;)


Kram



Kommentarer
Postat av: Pia

Åh.. Hände mig på jobbet här om dagen med. Ja vi är helnöjda med den! =) Vilken trevlig blogg du har! =)

2009-08-24 @ 17:59:16
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0