Lingon och blåbär

Härliga kväll, plockat lite blåbär och lingon på mina föräldrars gård.......det finns massor, helt perfekt. Men jag kan lova att myggen gjorde mig smått galen och om jag ska plocka mer någon dag får det lov att bli under dagtid så jag förhoppningsvis slipper dessa små blodsugare!

Blåbären har jag redan fryst in för att kunna använda till smoothies och kanske en blåbärspaj.
Lingonen hade jag tänkt prova göra lingonsylt av, blir nog inte så mycket sylt av det lilla jag plockade men kul att testa!

   
Som ni ser så var Tias med och hade fullt upp med att mummsa i sig goda blåbär.




 

I morgon ringer väckarklockan tidigt men det innebär också att jag får gå hem tidigt, vilket är underbart härligt!


Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0