Snart helg

Jag längtar tillbaka till sommaren......umgås med vänner, utflykter, härliga sommar kvällar och stugvistelser. Nu är vardagen i kapp och efter arbetsdagen är slut är det saker som ska hinnas med hemma och sen finns inte så mycket ork till annat kvar. Som sagt jag längtar tillbaka till sommar och semester, men vem gör inte det?!

Några härliga sommar bilder
 
 

Ikväll ska det dammsugas och dammtorkas:( I morgon slutar jag tidigt, Mattias syster med familj kommer och ska stanna till lördag....det blir trevligt!

Mattias rotar för tillfället runt i frysen för att hitta något att tillaga till middag och konstaterar att det blir svårt...... får se vad det blir för spännande!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pia

Underbara sommar! Men nu får vi se fram imot en mysig höst i stället! =)

2009-08-28 @ 09:04:50
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Helena

Å vilka sköna bilder... Jag verkar ha missat hela sommaren för jag minns knappt att det varit sommar, har haft så mycket att göra antar jag. Jag hoppas att du tittar in hos oss om du har vägarna förbi!!

2009-08-28 @ 11:18:02
URL: http://famabris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0