sovrums makeover

I sommar då vi var i stugan i  höga kusten for vi en dag in till Kramfors och gick på dollar store, gillar stark just den butiken.....bra ordning och allt finns där! Bland allt möjligt som shoppades där hittade jag nya gardiner för en bra peng som jag tänkte till sovrummet. Har varken haft tid eller lust att sätta upp gardinerna under sommaren men idag tog jag tag i saken och det är inget snabbt göra! Svettigt vart det efter allt strykande och upp och ner för att nålas och fållas för att för sedan en sista gång strykas igen och ändå så är jag inte riktigt nöjd med strykningen. Nåja det får lov att duga!

Innan gardin bytet så var jag och Hanna ute på en promenad, fick sedan socialt stöd och lite hjälp att hålla i gardinerna . Tack för det!

   
Före                                                              Efter, har fått för mig att jag vill ha vitt och fräscht                                                                                        i sovrummet. Krukan sprejades vit.

Jag är ganska nöjd med resultatet men det blir spännade att se hur det ser ut i morgon i dagsljuset.

                                                                                 

Hanna fick IKEA katalogen idag med posten, fick låna den av henne så länge eftersom jag inte fått någon än. Ska lus läsa den i morgon:)


Nu är det nog dags att gå och sova, Go natt!




Kommentarer
Postat av: Pia

Va fint du har hemma Linn! Jag fick också Ikea i går, ska lusläsa den i kväll! Ja det var fantastiskt roligt med E:s framgångar i helgen! Det lever vi länge på! :)

2009-08-19 @ 20:32:44
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0