Tillbaka till gamla goda tiden

Jag och Hanna är barndoms kompisar och våra föräldrar har umgåtts ända sedan de var unga. Mina föräldrar var i kväll bjudna på middag till Hannas föräldrar och dessutom vart jag och Hanna också bjudna på en god tre rätters middag. En mycket trevlig kväll och det var många år sedan vi åt tillsammans allihopa, brorsorna var inte med men iallafall vi tjejer! Jag gav upp 23.00 eftersom jag börjar 7.30 i morgonbitti.... Men dom glada semester firarna surrar nog vidare ett tag till(lite avis).


    

Förrätt en god och fräsch röra med räkor


Middag oxfile, potatis gjord i ugn....med tillbehör!

Efterätten en god hallon och blåbärspaj med glass (bilden vart suddig)

Allt för mig i kväll.....borde nog ligga i sängen så här dags!!!!

God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0