Lucia



Söndag den tredje advent, det snöar ute!!! Stora lapphandskar..... Hoppas det håller i sig, snön saknas inför jul. Igår hittad vi julgansfoten, väl undanstoppad…undra vem som kan ha gjort det(i år ska jag ställa undan den).

Granen är pyntad och gissa om det är mysigt, skulle nog inte kunna vänta till bara någon dag före julafton, det är
  nu jag vill njuta och mysa av julen!





Efter en lugn kväll igår har jag idag mycket energi som jag ska ta tillvara på, men nu först bli det att göra i ordning en gofrukost och sedan njuta av granen,snön,ljusen ,brasan och frukosten så klart!


Ha en underbar dag!


Kram


Kommentarer
Postat av: Isabella

mysiga bilder ! :D

2009-12-13 @ 13:59:42
URL: http://bellih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0