Fel ringning!

Jag förstår inte varför så många ska ringa fel hem till oss....ibland ringer det folk och frågar om dom har kommit till life..... - neeeej de har ni inte! okej ursäkta då brukar jag få till svar. Men nu i morse strax efter klockan nio ringde det på telefonen och jag studsade upp för att inte Mattias skulle hinna vakna..... Jag svarade - Hallå lite nyvaket och irriterat, och mannen på andra sidan telefonluren frågade vart han kommit?! - Till Linn sa jag och la på eftersom att jag förstod att han ringt fel och jag kännde mig inte på humör. Nä då ringer det ännu en gång(samma nummer)!!!! och Jag svarar - Hallå ytterligare en gång, och då frågar mannen - har jag kommit till regeringen? - Nej svarar jag det här är ett Umeå nummer! Och då sa han något i stil med - ja då har det ju blivit lite fel. Jo Visst hade det verkligen blivit det!!!! Men då bara en halv minut senare ringde det igen och samma nummer, jag orkade inte svara då som ni kanske förstår!!!

Men ärligt talat så måste vi ha ett nummer som är lite likt regeringen, för det hände för ett par år sedan att någon karl ringde och trodde att han kommit till regeringen!! hihiihiii skummt!!!!

Nu har jag iallafall vaknat till och gjort mig en god smoothie på yogurth,blåbär,banan och lite jorggubbar! Det blir en bra start innan det ska ut och klippas gräsmatta!



Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0