Fredag

Sista semesterdagen........ känns lite overkligt efter dessa veckor. Det är ju trots allt lör och sön kvar innan första dagen på jobbet, på måndag måste jag ställa väckarklockan på 6.30! Ojojjj har inte varit uppe så tidigt under hela semestern, men det brukar gå bra att kliva upp....iallafall första dagen.

Måste berätta hur duktig jag var på förmiddagen, först klippte jag gräset och sedan putsade jag dom väldigt smutsiga vardagsrums fönsterna. Nu är dom skinande rena och jag vågar titta ut utan att få ångest. Efter det vart det en promenad i den kvava och vindstilla luften.

På eftermiddagen for vi en sväng in till stan, men inga större inköp förutom en blomma(duktig jag var som inte slösade en massa pengar).

Ska snart i väg till åsen och hälsa på mor och far som kommit hem från dalarna. Ska då hämta mina stövlar som mamma köpt åt mig, jätte fina(lägger ut en bild på dom senare).

Mattias jobbar natt i helgen....inte roligt för han , men man ska inte klaga för jobb växer inte på träd numera(kristider)!

Ha en bra fredags kväll!!


Kommentarer
Postat av: Pertan

Min sista dag också efter 225! dagar sen man jobbade...



//P

2009-07-31 @ 19:53:48
URL: http://familjengq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0