In till stor stan

God morgon! Åhhh solen skiner! Jippi!!!! 

Igår planterande jag i krukorna jag köpte på Ikea, de vart helt okej. Tias var hos oss på eftermiddagen, han är så söt den lille plutten!

Jag och Hanna gjorde en god middag som bestod av, kyckling marinerad med olja och färska kryddor, bulgur sallad med grönkål, feta ost rödlök och granat äpple och till det en creme fraiche sås med äpple och grillkrydda! Mums!


 
på altanen                                                Nere vid bron

 
Tias sover, har lagt sitt lilla huvud        En fågel har lyckats skita årets största
mot tröskeln(söt).                                    bomb på ena köks fönstret!! inte glad


Kyckling och bulgursallad


Nu ska jag äta frukost och sedan måste jag ut och springa runt med gräsklipparen innan det bär av in till stan med Hanna, där vi ska träffa Pernilla och äta lunch och strosa runt bland affärerna.  Kanske blir det också en god mjukglass i värmen!?? Hihiii det återsår att se!

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0