partaj

God morgon!  Eller morgon och morgon det är snarare mitt på dagen! Välbehövligt med sovmorgon efter en sen kväll ute på krogen. Vi hade mycket trevlig på Tc:s ute servering, infran värmde riktigt bra. Det är det som är så bra när man går ut på sommaren, att få sitta på ute serveringar i friska luften.


Nu börjar jag bli riktigt besviken på sommaren, vart är värmen!?  Ska det vara så här resten av sommaren eller kommer värmen då jag börjar jobba!? En halv vecka med härlig sommarvärme är vad jag än så länge har fått uppleva på semestern. På tal om semester så är det här min tredje vecka och snart bara två kvar..... jag börjar få lite panik över det!!!!!





Inte illa!


Party glada tjejer!



Nu väntar en härlig dusch och sedan blir jag som en ny männisch!!! hihhihi

kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0