Party

Härligt att internet fungerar igen!  Var utan internet från igår eftermiddag och hela kvällen.  

Ser att det är mulet ute idag, trist! Undra vad man då ska hitta på?! I kväll ska jag och några kompisar ut på krogen, minns inte när jag var det senast(väldigt länge sedan). Jag känner mig faktiskt peppad. I går när jag var på stan köpte jag en klänning och nya skor som jag ska ha i kväll.  Nu är det bara solen som fattas, håller tummarna att den kommer till kvällen.

Visste ni att blåbären har mognat?! Känns som det är tidigt!? Var ute hos mina föräldrar en sväng igår och fick där smaka årets första blåbärskaka(färska blåbär) de ni!! Nu skulle jag bara ha plockat lite själv också, blåbär är både nyttigt och super gott. Kolla in några fina blåbär bilder på min kära mors blogg, susanne under mina länkar.


Blåbären som växer på stora delar av mina förädrars gård.


Mina nya skor


Frukost och sedan power walk........ eller åtminstonde en promenad....... får se vilken fart jag har i bena idag!!!!




Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0