Regn och ekonomi

Det är inte bra för min ekonomi att det regnar och att det dessutom har tänkt göra det några dagar framöver. För vad gör man(jag) då för att fördriva tiden!? Jo åker in till stan och shoppar(gör av med pengar)! 

Jag och Hanna åkte till ersboda i eftermiddags och det var så klart några inköp! Ett linne, hårspay,två koftor och lite mat från coop.

Idag till middag vart det vegetarisk, falafelbullar och en god bönsallad! Inte för att jag skulle få för mig att bli vegetarian men det är roligt att prova något nytt!

I kväll passade det bra med en film, en komedi, its all about the women..... helt ok film!



    

Håller tummarna att ingen ringer och väcker mig i morgon bitti eftersom jag tänkt mig en lång sovmorgon i detta skit väder!!!


God natt!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0