Sol vind och vatten.......

Sommar värme och båttur, kunde inte bli bättre!  Jag och Hanna åkte ut med hennes föräldrar till en ö en bit utanför vitskär(holmsund).  

Vi har solat och badat......ja just det badat...... det var endast 16 grader i vattnet, men sakta men säkert tog jag mig ner  i vattnet!  Två dopp denna sommar, rätt bra för att vara jag.

Snart kommer Hanna och Sara till oss och vi ska grilla och njuta av sommaren.



Äntligen..... en ö som gick att ta i land på....... fick köra till några öar innan vi hittade en som inte var upptagen eller beslagtagen av en massa fula måsar och liknade!!!




Fina klippor

 
Bild bevis på badandet


Ta till vara på denna sommardag/kväll!!! ut och njut och sitt inte inne. Sommarkvällar med sol och värme ska man ta tillvara på!!!!


Må gott!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0