Vindstilla och korvgrillning

Det var länge sedan jag sist besökte revet, har nästan glömt bort hur fint det är där. Härlig badstrand, klippor och vacker utsikt! Det var ändå ganska varmt ute ikväll och vindstilla, vilket tyvärr brukar betyda mygg anstormning........ Några bett fick vi i början men mot slutet märkte då faktiskt inte jag av dom.

Myggor är stämnings förstörare, tänk hur härligt det skulle vara utan dessa små blodsugare!


Revet


Mattias

 


Korv time


Åt melon idag i solen, en stund.....sen kom skit disen in!!!! brrrrr vad det vat kallt ett tag!
  

I morgon har vädret lovat sol och 22-23 grader, vågar man lite på det!! jag vill då hoppas det. Min plan för morgon dagen är sol och bad...... hur låter det!!?


Sov gott och dröm söt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0