Visfestivalen

Torsdag kväll, sitter här framför datorn och snart är det fredag den 24 juli. Det är väldigt mörkt ute och nu märks det att vi börjar närma oss slutet av sommaren!? Eller kanske inte, vem vet det kanske blir riktig sommarvärme i augusti!?       Jag måste erkänna att jag saknar dom långa ljusa nätterna!

I morgon börjar visfestivalen på Holmön (Sveriges soligaste ö). Det verkar som vi åker ut dit i morgon eftermiddag. Vädret ser ut att bli sådär men inte allt för illa, mulet och kanske att solen tittar fram om vi har tur. Sveriges soligaste ö får visa vad den går för! Jag har varit många år på Holmön under visfestivalen men tror inte att jag varit in på festivalområdet en ända gång. Men du brukar vara trevligt och mycket folk i farten på ön!


Vore inte dumt med en sådan här lugn och fin färd över till Holmön i morgon.


Hejsan svejsan!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0