Full fart mot helgen!

Snart är det helg, underbart!
Får bara hålla tummarna att solen vill titta fram, vore trist om det regnar hela helgen.
Men å andra sidan kanske man hinner få något gjort inne.....städa,tvätta och "grejja"! Men jag hoppas på en solig helg, städa är inget roligt "helg göra".

I morgon ska jag träffa mina underbara "gammla" vänner och äta god middag mysa och prata massor!! Det är inte så ofta vi träffas, i allfall inte alla fyra.


Upptäckte igår att äppelträdet fått rosa knoppar, snart kommer den blomma så vackert.


 Lägger ut en bild så fort det blommar, ska ni få se så vackert det är!


Jag tycker att det är så vackert och fräscht med snittblommor. Krysantemum är min nya favorit eftersom den står så länge(4 veckor). Har varierat färgen mellan köpen, nu senast vart det "lime" gröna!
Kolla så fint!

Blommorna står på vardagsrumsbordet

Snart  ska vi i väg till mina kusiner för att fika "examens fika" en tradition sedan jag och min bror var liten. Fira att det är sommarlov med fika och tårta, mums! Tråkigt skolavslutnings väder för alla glada och förväntasfulla barn.

Nio arbetsdagar kvar till semestern, jippi!!!!!!!

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0