God morgon

Idag kändes det jobbigt att kliva upp, men det är ju i alla fall fredag. I morgon blir det sovmorgon!

Ute är det grått.... jag tyckte att jag såg på den norska väder sidan att det skulle bli ganska bra väder idag, verkar inte så nu, men fort kan det spricka upp!

I dag har vi utvärderingsdag på jobbet, börjar 8.00. Efter arbetsdagens slut bär det av till Frejav. för att träffa mina vänner och laga en god middag.


Här är en bild på två av dom fina och goda tårtorna min morbrors fru hade gjort till "examens fikat". På bilden saknas det en väldigt god kladdkaka med polly i som var min favorit, jag älskar choklad!




Nu måste jag skynda mig lite, ska fika och göra mig "fredagsfin". Jag har alltid kjol på fredagar!

Kram och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0