Kunde inte låta bli!

Har varit sugen ett längre tag att starta en blogg och nu kunde jag inte motstå längre, så nu är jag också fast!
Här kommer jag dela med mig av "projekt, trädgård och annat smått och gott!

Börjar med att bjuda på en bild från " gallan" där vi vistades från fre-lör, för att sedan åka till övik lör-sön och hjälpa sambons sytser och man med flytt in i nya lgh! Roligt att vi får er närmare och kan träffas oftare.


bild ifrån stugan i gallsäter
korvgrillning

morbror och lille A myser vid elden, men A vill gärna sköta korvgrillningen själv! men gott vart det.


I morgon ska jag lägga in lite bilder från våran ute altan som vi håller på att "piffa upp" med lite marint.
Ha en tevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0