Långledig

Solen skiner, härligt!

Idag har vi haft midsommarfirande på jobbet, ätit lunch ute och dansat runt midsommarstången!
 
Se hela bilden


Idag slutade jag tidigt och när jag kom hem, kom jag äntligen ihåg att ringa till frisören för att boka klipptid. Gissa om jag vart förvånad när jag fick tid redan på tisdag (återbudstid).  Inte illa, nu blir det att klippa bort några centimeter. Håret känns för långt och tråkigt, antingen har jag det utsläppt men då blir det håret rakt och tjorvigt eller så sätter jag upp det........nu är det dags för förändring!

Snar kommer min vän (S) på besök, roligt att hinna träffa henne en gång till innan hon beger sig ner till dalarna igen!   Blir nog att sitta i solen och ta sig en kopp kaffe och kanske en glass!?
Sedan bör det nog inhandlas mat till midsommar också, tur att konsum finns nära tillhands!

Fick den här blomman idag av ett barn som också ska sluta(börja skolan).
Den ska stå på köksbordet.


En bild från trädgården.

Njut av solen
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0