Motionera mera!!!!!!

Har just kommit hem från jobbet, det är alltid så skönt att sluta tidigt!

Det är inte bra väder idag heller men jag tror ändå att jag ska bege mig ut på en promenad..... har verkligen dåligt samvete eftersom det var väldigt länge sedan jag motionerade! Jag som brukar vara rätt duktigt på att ta mig ut på promenader....... måste komma igång med det igen! 

Skulle behöva ha en trogen promenad kompis, som man kan "surra" bort tiden med! Så säg bara till så hänger jag på!



Igår såg vi filmen, vi hade iallafall tur med vädret, igen! Hade hört att den inte var så bra, men jag skrattade rätt mycket faktiskt! Ibland tror jag att man har för höga förväntningar inför en del filmer och därför blir man besviken.
Vart förstås också lite "söndagsgodis"........ojdå, ajjabajjaa!!!



I dag ska jag laga en god laxrätt till middag, är redan less på grillat och kött.......inte bra!!!!!
Fick precis ett sms...... (H) följer med mig på promenad, det var bra!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0