Ny klippt

Idag har jag varit hos frisören, håret vart några cm kortare men jag är nöjd.  Har också hunnit vara på strömmis en sväng med (H). Jag köpte två linnen och en ny karaff eftersom den förra gick sönder.

Ikväll har jag försökt sy två kuddfodral, vilket gick sådär. Nu är dom klara och resultatet vart okej(övning ger färdighet). 

Kl 21.00 I kväll började en amerikansk reality serie ffrån 2008 som heter, real housewives of New York. Vilket liv dessa människor lever, snacka om en annan divison! Roligt och intressant att se, det blir att boka in nästa tisdag 21.00!


I morgon jobbar jag till 17.00 och sedan kommer (P) och (I) på besök och ska äta middag med oss, mycket trevligt!   Det är inte så ofta vi ses, eftersom dom numera är bosatta i Uppsala.


   


syr för fullt!                         kuddarna klar.                 nytt överdrat till dynorna!
                                                                                         (tack mamma)





SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åååå så fina överdragen till dynorna blev!

Kraaam påre!:-)

2009-06-24 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0