ogräs och bad

Ännu en solig och varm dag, känns som man har glömt bort att det kan regna eller vara molnigt. Men jag klagar inte, älskar sol och värme! Är det inte typiskt att vi klagar att det är för kallt ute och när det väl blir varmt, då är det för varmt. Aldrig nöjda, men som sagt jag njuter!


I dag har jag rensat ogräs och vattnat blommor. På eftermiddagen for jag en sväng ut till åsen, jag mor och Tias gick till grannens underbara badstrand. Jag svalkade fötterna medan mor och Tias tog ett dopp. Måste erkänna att jag vart väldigt sugen trots att jag sällan badar, men är det tillräckligt varmt och en fin botten så kan även jag ta ett dopp.


 
Badstranden

Ska jag våga ut....... vill ju till matte....

Tias simmar till matte

Jag svalkade fötterna


I morgon första semesterdagen, härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0