Regnet öser ner!

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon, vaknade vid halv elva.  Nu sitter jag och funderar vad jag ska hitta på idag......det var det där med vädret och städandet....hmmmmm tänkte göra en kompromiss med mig själv. Om jag tar och dammtorkar så kan jag sen fara ut en sväng och hälsa på någon(då har jag städat lite iaf). Vet inte vad det är, men städningen har verkligen börjat kännas drygt såhär i sommartid! Tur att jag och min sambo delat upp hemma sysslorna så jag inte behöver göra sådan städning jag inte gillar och han slipper bry sig om planering av mat och inhandling, eftersom jag ordnar det(han tycker inte om att handla) . Det är perfekt*

Igår hade vi besök av två vänner, N hade gjort engod förrätt och sedan grillade vi och satt ute på våran inglasade altan. Det var verkligen mysigt med infra och massor av värmeljus.  Det var bara synd att min sambo skulle upp strax efter 5 och jobba!
Min efterätt fick genomgå lite bortagning av rom, eftersom jag är super allergisk mot det!

Mycket god efterätt(räktorn).

Bäst att sätta igång med dammtorkandet så jag slipper stanna inne hela dagen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0