Skulle det inte komma sommar värme idag?!

Idag har det varit riktigt kallt ute, var tvungen att ta på mig långbyxor! Ett tag trodde jag nästan att sommaren var här, men icket........brrrrrr . På förmiddagen hade jag till och med på mig fingervantar när vi var ute!


I dag till middag gjorde jag och (H) en god avokadosallad och till åt vi kycklingfilé med fetaost och rödlökssås. Trevligt med middags sällskap! Sedan for vi och hälsade på (N) och (D) och där fick vi oss en god morotskaka och tranbärsdryck(kaffet var slut) men det gick lika bra det!


I morgon bär det av till frissan, har ännu inte bestämt hur jag ska klippa mig! Det är tur att jag har en bra frisörska med mycket idéer!



Dagens middag



Det stora äppelträdet som för tillfället håller på att tappa alla sina fina blomblad.


Fina lila blommor, vad dom nu heter. Får nog ta hem mamma på en blomkurs.

Huvudet värker, alvedon och lite vila kanske hjälper!

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0