Slutat tidigt!

Idag har jag slutat tidigt. Det är så skönt att ha nästan hela dagen kvar! Oftast hinner jag få en massa gjort dom dagarna. I dag ska jag tvätta, handla, "grejja" lite på gården och ev. åka in till stan en sväng, får se hur det blir med det.


Jag vet inte om jag håller på att bli förkyld eller om det är någon allergi jag känner av, men jag har nyst som en tok idag och snuvan rinner emellan åt!!.......hoppas att det är det senare nämnda för förkylning vill jag inte ha! 

Bilder från altanen som är under "upp fräschning" mot det marina hållet....

Hänglobelia och en lanterna jag köpt på boom

Sambon har målat bordet vitt(urspungligen vanligt träbord). Vart mycket bra, och till har vi köpt nya vita stolar.
Nu ska bara soffan målas om, som för tillfället är grå. underläggen är köpt på village i s-vall.
                                   
Smultronplanta, hoppas på god skörd!           fotogenlampa ovanför bordet

Mera bilder från altanen kommer så fort den uppdateras!

Nä nu väntar tvätten på mig......undra om det har tänkt och bli något regn annars kanske jag ska "premiär" hänga ut tvätten för i år! Det luktar ju så fräscht av tvätten då den hängt ute.

Det ser grått ut ute.....hmmmm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mysigt ut.

2009-06-10 @ 18:34:23
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0