söt som socker

Eftersom regnet öst ner och jag är gjord av socker så vart det ingen promenad. Känns inte bra måste jag säga!

Jag har däremot varit jätte duktig och gott igenom mina  kläder, rensat och vikt och gjort mer plats i en garderob för att kunna ha kläder hängande(mindre skrynkliga). 
Sen kom (H) förbi eftersom vi skulle ut och gå, vi for istället iväg med de kläder jag rensat och kläder hon rensat till en klädinsamlingslåda(en god gärning).  Åkte sedan på konsum och handlade till middagen. Vart en helt okej laxrätt trots att jag köpt någon konstig laxfile som luktade konstigt.


laxrätten,klicka på bilden för större bild.


Har hunnit titta igenom denna tidning jag köpte idag på konsum.....vilka goda recept!


Köpte ny basilka och timjan till min "trälåda", fräscht med färska kryddor,

Blev sen en match i buzz pop quiz som jag så klart förlorade i, men man blir inte dummare för det!

Nu väntar tv:n och lite tända ljus i detta skitväder!

Jag ser det regnar, jag ser det regnar det var väl tråkigt......

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0