träning och underbart väder

Håll i hatten nu men jag har varit på ett träningspass på storsjöhallen, när hände det senast? Det var iallafall många år sedan, jag har varit super anti mot just pass..... men min kära vän fick med mig. En ganska rolig träningsform som heter funktionell träning Puls som handlar om att samtidigt träna balans, stabilitet, styrka, rörlighet och kondition för att bättre klara vardagens belastning. Något som min kropp säkert mår toppen av. Onsdagar 19.00  får jag boka upp ett tag framöver......kanske?! Måste ju erkänna att man känner sig inte så professionell utan som en riktig amatör som flaxar runt, men å andra sidan så var det första gången också! Efter avslutat pass gick vi ut på en 40 minuters promenad, underbart väder och vindstilla(jag njuter). Stannade av hos (P) och (A) och tittade på deras nya hus, där jobbas det för fullt, och fint blir det!

Imorgon slutar jag tidigt och det är långhelg,sedan bara en vecka kvar till semestern. Snart midsommar också, shit vad tiden går fort.

Titta vilka fina ljuslyktor jag fick av ett barn som ska sluta på min avdelning, jag vart så glad!


Snart dags att gå och sova ska upp före kl 6.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0