Gillar;)

Numera är jag beroende av att snittblommor på vardagsrumsbordet:) Jag har den senaste tiden köpt crysanthemum i olika färger och nu senast en lila, men nu när julen flyttat in köpte jag två mörkröda gerberor och en slags röd kvist till.

                             


Två gånger i år ha jag druckit glögg och fler lär det bli, men min favorit än så länge är Dufvenkrooks blåbär och lingon glögg! Ett måste till glöggen är nyåkerspepparkakor med ädelost(tub)till,mums!


                              

Kram





Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller med dufvenkrooks blåbär&lingon är god,mums:)

fina blommor.

2009-11-30 @ 16:57:25
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Pia

Va fina juldekorationer du gjort Linn! Du är så huslig & kreativ! :) Jo vi är jätte nöjda med köket men än är de en heldel kvar ändå! :) Ja magen växer, nu börjar den vara lite ivägen ibland! Men det är så mysigt! Kramis!

2009-11-30 @ 20:16:52
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0