I morgon är det fredag:)

En del dagar känns det som jag "bor" på jobbet(kvällsmöten).....igår var en sådan.... jobbade mellan 8 och 17, snabbt hem och äta för att sedan brumma in till universitetet och gå på föreläsning om matte för små(en mycket bra föreläsning) fram till 21.00 sedan var det hem och kvälla(mycket  trött):( Idag börjar jag 7.30 och slutar 16, längtar tills jag får åka hem och ha en ledig kväll! I morgon är det fredag och jag slutar halv ett:) Jippi!!!!

Nästa onsdag har jag funderat på börja "julpynta", det ser jag frammemot:)




Det är bara att hoppas att alla har varit snäll så tomten kommer i år:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

I dag är det fredag!!Kramen!

2009-11-20 @ 07:11:28
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-21 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0