Glögg

Efter att blivit varse om att sista dagen för att hämta den förhandsbokade glöggen (för i år) var i lördags, vart jag mycket besviken då jag inte fått något sms om att det anlänt. Men i dag passerandes strömpilen slank jag in i hoppet om att det kanske kunde finnas någon kvar.... Och mycket riktigt fick jag tag på både årets glögg och mixen med tidigare års favoriter(glad).


Nu längtar jag efter snö och jul!!!! Få pynta lite jul och ta fram adventsljustakarna i fönstren och annat som höjer mysfaktorn i denna allt mer mörkare årstid! Hoppas också på en jul med mycket snö! Vågar jag berätta att jag redan köpt en julklapp och har på gång fler, det gäller att var ute i tid för att slippa jul stressen!

 

Ska bli spännade att smaka de olika glöggerna:)


Kram


Kommentarer
Postat av: Saralingon

Nu flyttar Saralingon till en dagstidning och börjar blogga där! Häng med på äventyret!:P

2009-10-20 @ 21:50:30
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0