swiiiiichhh

Snart helg…. Idag slutade jag ett och i morgon har jag lång dag och slutar inte förens fem, men fredagar är fredagar och brukar oftast alltid gå bra att jobba. Något finare klädd och med ”helg känslan” brukar fredagarna susa iväg!


Jag vet inte om jag var väldigt trött i morse eftersom jag tyckte jag såg en mygga flyga runt i badrummet medans jag höll på föna håret, rädd att den skulle sticka mig försökte jag hålla fokus på fönandet!


Den här veckan har bjudit på ganska bra väder och nästan ingen blåst, vilket är toppen. De flesta löv och blad på träd och buskar verkar ha bestämt sig för att inte släppa taget och falla ner i år! Bra eller dåligt?! Kanske lite bra då det inte behöver krattas i höst men dock så mycket drygare till våren då det blir desto mer krattande!


Här kommer två höstiga bilder från i helgen





Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: susanne

dom varkar ha tagit upp båten;)(Bild nr2)

2009-10-22 @ 16:51:59
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0