Störande

Jag är besviken på det nya kriminaldramat, kommissarien och havet som visas på kanal 4 på söndagar. Förra söndagen satt jag bänkad framför tv:n efter att ha sett reklam inför den. Vart dock väldigt besviken då jag upptäckte att den till stor del var dubbad.... Jag klarar verkligen inte av att titta på filmer/program som är dubbade! Då det inte var något bra på tv igår kväll tänkte jag att jag skulle ge den ett nytt försök, det funkade lite bättre då jag inte hade på mig glasögonen(såg då inte munrörelserna som inte följde med).


Det verkar som att Ellos har bestämt sig för att jag ska beställa något från dom, varje vecka får jag hem (och på mejlen) olika erbjudanden. Idag fick jag grattis på födelsedagen erbjudande några veckor för tidigt bara!


Nu har jag klagat klart!


Eftersom jag tycker det är trist med inlägg utan bild/er så bjuder jag på några längta- tillbaka-till-sommaren-bilder

 

 

 

Kram


Kommentarer
Postat av: susanne

Ja nog längtar man tillbaka när man ser bilderna:)

2009-09-21 @ 19:05:38
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0