Holmön sol och värme!

Vilka härliga dagar det varit! Åkte ut till Holmön på torsdag morgon och hem igår kväll, har haft det super mysigt! Semestern går alldeles för fort och man inser vad lite man hunnit med! Jag är ganska nöjd, men det är bara att konstaera att sommaren går alldeles för fort!


Byviken




Holmöfärjan och bror kommer in mot byviken.
 

Första turen men nya båten, färden från holmsund gick bra!







Holmön är fin och den visade sig från sin bästa sida med sol, värme, och vindstilla under större delen av dagarna=) Vi har blivit uppassade av farmor och farfar och varit runt på ön, njutit på pangets nya stora altan (mot havet) till solens nedgång och myst i stugan =)


I morgon börjar jag jobba igen och jag har inte förstått det än, men det blir nog bra(intalar mig det)!?


Hjälp nu åskar det, hoppas det inte blir så långvarigt :/



Kram



Kommentarer
Postat av: Anette

Ses snart vid fikabordet :)

Kram

2010-08-15 @ 13:03:01
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0