köksbänk


Vi har monterat ihop nya köksdelen. Nu finns utrymme för kitchenaiden och mycket mer förvaring(gillas)! Det var synd att det inte fanns att beställa samma bänkskiva som vi redan hade men det vart inte så dumt ändå=)


"Min" eller våran kitchen aid som vi fick i förlovningspresent=)
Framöver är det tänkt att det ska bakas och ladda i frysen!




Våran lilla gårdshare var på besök igår, den är å söt så man vill nästan plocka upp den.


Solen skiner och jag känner att jag har mycket energi som jag ska ta tillvara på idag!


Ha en härlig lördag!



Kram



 


Kommentarer
Postat av: Sjovillan Susanne

Det blev ju bra,kul att du har sån energi såhär i

slutet på graviditeten ;)

Kram Mamma

2010-09-04 @ 10:30:19
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Vad fint det blev! Vit bänkskiva blev jättefräscht :-). Skönt att höra att du känner dig pigg, då det inte är långt kvar nu ;-) Passa på att ladda frysen nu innan bebben kommer ;-) Kram Sara

2010-09-04 @ 16:15:05
URL: http://www.familjengq.blogspot.com
Postat av: Annica

Det ser ju jättefint ut! Å vad jag skulle vilja träffa er - innan bebis kommer. Förstår inte att det ska vara så svårt. Skönt att höra att du mår bra iaf. Kram på dig o hälsa M!/Annica

2010-09-05 @ 20:22:15
Postat av: Anette

Kikar om du uppdaterat ;) Kramen

2010-09-10 @ 09:08:08
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0