Är detta ett skämt!?

Mejlade just libero eftersom jag igår fick hem ett par sockor som jag beställt från liberoklubben där det var hål i ena hälen. Skrev om detta och bad om att få hemskickat nya och skickar iväg mejlet, i nästa sekund kommer det upp en ruta där det står följande:

"Tack för ditt mejl! För tillfället är beräknad svarstid några veckor."

Jisses jag var tvungen att läsa en gång till men det var så det stod, kan det verkligen vara så!? Haahaa snacka om service!!! =/


Detta är sockorna som vi fick hem, rätt tuffa=)

Måste också meddela att herrn i huset upptäckte ganska fort min lilla överaskning=) Han blev förvånad och tyckte det vart bra, va glad jag blev!!!


Imorgon är det visst någon som blir ett år äldre, hahaa fortfarande rena ungdomen=)



Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0