Hemma

Tyvärr krånglade blogg.se appen på min mobil så jag kunde inte skriva något inlägg under resten av veckan. Nu är vi iallafall hemma och konstigt nog så känndes det för en gångs skull inte skönt att komma hem. Det beror nog på att vi trivdes så bra och hade gärna kunnat stanna en vecka till! Vädret var även idag helt underbart med strålande sol=)

Tis och ons var mulet men ingen snö och lite blåsa. tors-sön var det sol sol sol och sol=) Igår när vi var uppe på jofjället i våran "grop" så var det så varmt att jag endast satt med tröja på överdelen och ändå var det varmt. FJÄLLEN är helt underbar denna årstid och jag skulle lät kunna bosätta mig där under april månad.

Melvin har också trivts bra och gillade att åka skoter och skoterpulka. Han har varit på bra humör och gjort fjällsvistelsen njutbar=)


Känner mig trött efter denna vecka, med sena kvällar och tidiga mornar så ikväll har jag tänkt lägga mig innan tio, hiihh.


Här kommer ett gäng med fjällsbilder:

image description
Lunch på gång
image description


image description



Nyvaken och myser med pappa




Fick smaka festis för första gången, gott!! 




Längs ner till vänster bodde vi i den fina lägeheten med kanonläge till backen

På den här bilden kan ni se hur nära backen är!


Tack H & F för trevliga dagar tillsammans!

Imorgon väntar jobb/förskola för första gången på två veckor för mig och Melvin då vi varit sjuka en vecka och sedan haft semester i fjällen.

God natt mina blogg läsare!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Förstår att ni haft mysigt , ser jättehärligt ut :)

2012-04-15 @ 21:33:59
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0