Oj vad det blåser

Det blev en tur in till ersboda med Ullis och lille Max på eftermiddagen, hämtade nackkudden jag beställt till soffan och köpte en kruka.

Den här värmen som skulle komma i veckan vart tog den vägen?! Jag tycker då att det bara blev kallare ute! Det är illa när fingervantarna är ett måste på morgonen......



Klippte gräsmattan i blåsten, hoppas att gräsmattan inte växer så mycket mer nu.....är less på gräsklippandet!

I kväll blir det att zappa framför tv:n, tända ljus och bara ta det lugnt, känner mig trött och slö.

I morgon är det fredag, veckorna går fort.


Ha en mysig kväll i detta blås väder!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vill du ha fler personer hittar din blogg så att din statistik går uppåt?



Då tycker jag du ska vara med i min tävling och tävla om att bli veckans blogg. Kan garantera att du då får fler besökare .



kram caroline

2009-08-20 @ 22:33:20
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0