Äntligen

Sedan vi flyttade in i huset för drygt 4 år sedan har jag sagt att¨vi" skulle ha målat om panelen på bardisken i köket. Mattias har då sagt att de är bara att du gör det. Men det har inte blivit av, men nu när Sambon är i utlandet och har det bra tänkte jag att nu är det dags!!! Sagt och gjort åkte jag på järnis(lokala järnhandlaren) och handlade antikvit färg och pensel, maskerade och målade två kvällar i rad då jag lagt Melvin.


Före

EFTER

Visst blev det bra!!! att jag inte gjorde det tidigare, nu är det gjort iaf och jag är så nöjd!!! Nu återstår bara att se om min sambo (som är bort rest) kommer märka något!? De blir spännade, jag ska inte säga något=) Han blir nog förvånad när han ser det för det är nog inget an förväntar sig!!!



Ikväll kommer han hem från Turkiet där han varit med sina föräldrar och bror i en vecka, ska bli skönt att han kommer hem även fast jag och "Mellas" klarat oss bra!!!


Kram












 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men WOW va fint det blev!!! :) Va duktig du är! :) Märkte Herrn i huset det? ;) Kraaam!

2011-10-06 @ 22:18:09
Postat av: Annica

Vilken skillnad! Förstår om du känner dig nöjd, det blev jättefint : )

2011-10-11 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0