Störande

Först vill jag börja med att be om ursäkt för att det blev fyra bilder på tabletterna och två på ugglorna!! Det var inte meningen men att blogga från mobilen verkar gå sådär.

Det går varken att redigera inläggen från mobilen eller datorn. Dessutom kan jag för tillfället inte blogga från datorn då det endast går att skriva och ej lägga in bilder, länka osv. Har mejlat blogg.se om detta och hoppas få hjälp med problemet så fort som möjligt!!!!

Så länge får ni hålla tillgodo med mina mobil inlägg som blir lite si och så.

Nog om detta, idag har jag tränat på gymmet och än så länge känns det roligt att gå dit. Längtar nästan till att träna på onsdag igen.

Nu ska jag ta mig en kaffe innan jag ska till frisören och göra mig snygg!!!! Hahaaaa


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0