Klappar

Yesss då var det fredag! Ibland vill jag hinna med så mycket men tiden räcker inte till.....men vad tusan det som inte hinns med idag får vänta till i morgon!


Julklapparna är äntligen inslagna:) Jag hade tänkt ta in julgranen idag men den rackars julgransfoten är försvunnen:( Jag har letat i förrådet och i garaget men den syns inte till, jag tror minsann att det är sambon som ”gömt” undan den.....  Det är bara att hoppas att han vet var den kan tänkas vara!

Nu ska jag ta en dusch och sedan göra mig i ordning innan jag ska iväg på middag till Hanna och Fredrik och titta på idolfinalen! Jag hejar på ERIK! Heja heja heja!


Det har snöat ett tunt lager snö nu:)


Ha en härlig fredagskväll!

 

Kram



Kommentarer
Postat av: Ted

Min paroll är "det man inte hinner med idag får man ta i morgon eller i övermorran !!!!!!!". Livet handlar inte endast om "att hinna med"

2009-12-11 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0