Båt utflykt

Morgonen var molnig, men picknick korgen stod redo och så fort solen sken upp for jag och Hanna handlade sallad från Hp:s för att sedan brumma ut mot revet. Innan vi han lämna parkeringen ringde Hannas mor och det vart bestämt en båt utflykt.

Vi tog i land på Bredskär och ingen annan hade hunnit dit, men det dröjde inte länge förens vi inte var ensamma längre. Men vi hade de bra ändå, till en början var vindarna lite svala men senare vart det betydligt skönare!  Det vart inget bad idag heller eftersom vi inte tyckte att det var tillräckligt varmt för det. Jag är ändå stolt att jag badat tre gånger i år, inte illa!

Det var en mycket sen middag(20.00) eftersom vi kom hem vid 17 tiden och Mattias grejade på med sten/plattläggningen. Bättre sent än aldrig=) Mattias är i stort sätt färdig med stenläggningen, det behöver bara kapas till några stenar och sedan är det färdigt! Bilder kommer så fort det är klart.







Jag har kommit på hur servitriseran håller när dom serverar, riktigt nöjd!

I morgon är det sista semesterdagen, känns sådär men det är väl dags efter fem veckor semester att återgå till vardagen.

Ha en bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0