Sol, stenläggning och minigolf!

Har nyss kommit hem från en runda på nydalas äventyrsbanan, en rolig och annorlunda minigolfbana. Banorna var ganska svåra, jag vann inte kan jag säga men kom inte sist heller..... men det är inte att vinna som är det viktigaste utan att ha roligt! Vi avslutade med kulglass i kiosken.

Vid två tiden idag åkte jag Hanna och Nathalie till Revet, favvostället för tillfället. Vi solade och mådde gott men inget dopp i det iskalla havet. I morgon blir det mest troligt också stranden, kanske ett bad då istället!?



Härliga revet


Mattias och Dag på väg till Äventyrsbanan

 Koncentration


Mattias jobbar för fullt med stenläggning bakom garaget!


Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok jag lånat av Hanna. Hon vet att jag gillar verklighetsbaserade böcker och tipsade om svinalängorna. Har hunnit läsa en bit och den verkar bra.
 

Ser framemot en solig och skön dag i morgon=)

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0