Varm dag!

Vilken varm och solig dag det har varit och jag har inte legat på beachen och solat.....  Jag och Mattias åkte in till stan och gjorde lite ärenden på eftermiddagen. Mina solbrillor gick att laga hos optikern och det kostade endast 40 kr(två nya skruvar), billigt och bra!! Skönt att kunna använda brillorna när solen skiner!

Vart även lite annat smått och gott och innan hemfärd lyxade vi till med mjukglass/kulglass. Synd bara att vi ställde bilen på en 5 minuterspakering och p-vakten kom inom räckhåll ,så det vart vidare mot kajen för att äta klart glassen och dricka upp kaffet. Vi satt en bit från bilen och när vi nästan ätit klart kommer p-vakterna igen.... ingen ro och vila, men gott var det iaf!


I kväll har Jag, Hanna och Sara sett den nya Wallander filmen "kuriren" och den var riktigt bra!




Oj så goda mina jorgubbar är som jag planterade i fjol sommras.


Vilken kvälls människa jag blivit på semesten......... jag blir nog tvungen att göra som man gjorde då man var liten och snart skulle börja skolan igen. Lägga sig i tid och kliva upp tidigare.....  Det kändes drygt, det går nog bra att komma in i vardagsrutinerna då man väl börjar jobba eftersom man är trött efter en arbetsdag. Det är annars nu när man inte har tider att passa! Det är så underbart med semester, tänk om man kunde få vara ledig hela sommaren!




Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0