Lördag

Idag skulle jag ta sovmorgon! Men som vanligt när jag varit uppe sent, så har jag svårt att sova längre på morgonen...... det är konstigt det där!

Men vilken trevlig kväll vi hade igår tjejer! Så mysigt, och att vi dessutom kunde sitta ute och äta det hade jag inte trott. Kändes riktigt somrigt.

Vi hade gjort en mycket god sallad och till det åt vi grillad kyckling, kräftstjärtar, bröd och två olika kalla såser. 
Till efterätt åt vi chokladfondue som jag länge velat göra(aldrig ätit förut). Mycket gott, blir att göra fler gånger kan jag lova!
 

I dag har jag tänkt mig till marknaden i Obbola med mina kära vänner. Vädret är inte det bästa idag, grått och blåsigt! Så de blir nog en kort visit på marknaden. Vi kanske också tittar förbi på handelsträdgården, nog för att jag varit där 2ggr i år redan(hihihii).

Min sambo jobbar hela helgen 6.00-18.00(lör & sön) när han kommer hem tror jag att vi ska grilla
och sedan ska jag och en tjejkompis träffas.


Några bilder från gårdagen

vi skålade


"gänget"


Middagen

Våran charmör "Hippi"

Chokladfondue

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0