Bio

Igår var jag och Mattias på bio och såg Snabba cash. Det var länge sedan jag var på bio och dessutom fick vi sitta i stora salongen med härliga stolar;) Filmen var sådär, bra gjord men för lite spänning och action. Jag gillar iallfall Joel Kinnaman som skådespelare, han är både snygg och duktig skådis:)


 



Beroende

Jag är sedan några år tillbaka cerat ”missbrukare” . Ibland då jag av misstag glömt att ta med mig ceratet får jag panik! Det har hänt att jag cyklat hem från jobbet och hämtat det. Idag när jag upptäckte att jag inte hade med mig det bet jag ihop och kämpade igenom dagen med stickande och kliande läppar som jag själv sett till att skapat med mitt ivriga användande av ceratet! Gissa om det var härligt att komma hem till mitt efterlängtade aco cerat:)



Nog om det
lilla bekymret, nu ska det tillagas fisk till middag!

 

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Anette

Vill också se den filmen!!!

2010-01-19 @ 14:56:37
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0