40årskalas och mini semester

Lördagens 40årskalas var mycket trevlig, kul att träffa släkten. Det bjöds på en underbar buffe och mina små tremeningar höll trolleriföreställning med mycket skratt*

Efter några timmars kalasande bar det av mot höga kusten och "gallan" med Mattias, mamma, bror och hans flickvän. Nu känner jag mig laddad inför hösten efter denna toppen helg med riktigt sommar värme och sol.


Lite av det vi gjorde (hann med) i "gallan" ,badade, åkte båt, vattenskidåkning, solade, fiskade, grillade och mös framför elden till sena kvällen. Ja vi hann med en hel del på våran mini semester!

Här hemma blåser det och känns inte alls lika skönt som i "gallan".


Håkan 40 år, batteriet på kameran tog slut efter några bara några kort tagna.
 
Buffe med massor att välja på

min "plock tallrik"


Gallsätter

 
Frukost i "gallan"

Tias har det bra och myser i skuggan.

 
Båt utflykt till "halvön" för att bada och sola!

wok på murikan

Tobias och Tias badar!

Mattias åker vattenskidor

Morgon vy från sängen.....myyys!



Jag beställde kameran i lördags och i morgon kommer den med posten, längtar!!!!!

I morgon väntar en ny arbetsdag och nu är mina kollegor också tillbaka från semester!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0