Mina två havspärlor

Första dagen på jobbet efter semestern gick bra förutom att värmen och solen valde att komma tillbaka just den dagen. Jag har iallafall bestämt att jag ska göra massa "somriga" och roliga grejjer fast jag har börjat jobba.

Igår efter jobbet packade jag och Mattias picknick korgen och körde ut till vårat favorit ställe för att grilla och njuta av sommaren.

Idag efter jobbet bar det iväg med två goda vänner till revet som också är ett "favvo" ställe.




Vitskärsudden
  

 



                                                                                                                                     

 


Revet dagens utflyktsmål


Nu ska jag gå och fräscha till mig inför en härlig grillkväll/fest hos Hanna med ett gäng glada prickar! För mig bli det lugna puckar eftersom jag jobbar!

Älskar sommaren..... låt den aldrig ta slut!




Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0