Pedant

Min kollega åkte bil med mig till kvällens personalmöte. Det komiska eller sjuka var att när min kollega skulle kliva in i bilen såg hon hur ren bilen var och att "tygmattorna" var klinisk rena....... Hon började ta av sig skorna. - vad gör du? frågade jag och min söta kollega sa då att hon inte kunde ha på sig skorna eftersom de var så rent! - skärp dig sa jag..... Skorna åkte av.....lite sjukt men hon vet väl hur pedantisk min sambo är. Överdrift är vad jag har att säga! Jag är noga men inte alls på samma nivå som min pedanta sambo!

Vad är det man brukar säga, bättre lite skit i hörnet än ett rent helvete!


Det regnar ute, mysigt att sova då det smattrar mot altan taket!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0