Mysig kväll


Kvälls promenad runt lövöudden med mor och Tias, soligt och vindstilla. Efter promenaden laddade vi med vatten och plommon för att sedan ge oss ut på djupsundet och glida runt med den gröna kanoten på den för kvällen spegelblanka sjön. Avkopplande och mysigt och dessutom träning för armar och axlar!


   






Mmmm blåbär.....åt några stycken efter kanot turen, det växer fullt på mina föräldrars gård och ändå har jag inte lyckas plocka med mig lite hem ännu(skärpning).



I morgon slutar jag 17 och efter middagen ska vi på kalas på vinbersväg, antar att det bli gofika som vanligt.



Hoppas att det inte tänkt åska i natt!.....


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0