Back to work

Söndag och i morgon börjar jag jobba, och så klart ska det bli fint väder......inte oväntat! Tur att jag har ett jobb där vi vistas ute mycket. Hade brutit ihop å sitta inne på ett kontor då det är fin väder!

Igår hjälpte jag mor och far att ta bort massor av stenar där det idag skulle grävas(bild nedan).
 

Åt middag ute på åsen, vinstilla och strålande sol. Vid nio cyklade jag och Hanna till Nathalie och Dag för att umgås och ha trevligt, Nicco och Hella kom också förbi och vi spelade brainstorm och het potatis. Det vart en sen kväll och det har märkts av idag.


     
Alla dessa stenar tog vi bort förhand! Styrketräning!!!


Nu ser det ut så här.


Efter hårt slit, så sken solen upp och jag vilade mig på den nya trappan!


Brorsan paddlade kanot och tias simmade efter.

 



Gruvar inför morgondagen.... ska försöka lägga mig i tid



Alla som forftarande har semester.....njut!!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0